ericsaadestories

Timeless Kapitel 3

Kategori: Allmänt

Det fick bli ett vit linne Jeans shorts och en skinnjacka uppe på 
Jag granskade mig själv i spegeln.. jag konstaterade att jag var rätt snygg i dom kläder jag valt.
Jag gick ner för trappen och ringde efter en taxi.
Jag såg taxin komma. Jag gick ut i halen och satte på mig skorna. Jag tog min väska och dubbel kollade så jag hade allt.. Sedan tog jag min nyckel och låste dörren till huset
1 timme senare

Jag gick in mot gröna lund där konserten skulle vara. Det hade inte kommit så många. Perfekt! jag trängde mig Fram till stacketet och satte mig ner. Jag tog upp min telefon och SmSa min kompis Malin.
Kmr Du snart Paxar plats till dig längst fram! :)
3 sekunder senare kom ett svar
Sorry Vi ska åka till Gotland och hälsa på min Farmor...
Men ååå hon lovade ju att vi skulle gå!
Jag satt och surade ett tag..
Jag var tvungen att resa mig upp om jag skulle få stå kvar..
Äntligen var det dags Bandet kom ut på scenen!
Öppningsintrot gick igång..
Va långt det var.. Jag han inte tänka längre för plötsligt exploderade allt
Erics Röst hördes och skricken från fansen (inklusive jag) hördes.
Hela scenen vart rök fyllt och sedan såg man Eric.
Jag började skicka enu mer.. dom andra fansen med.
Låtarna gick och konserten började lida mott sitt slut
När det var låten Break of Dawn.
Sa eric: Under Masqurade tour brukade jag ta upp en tjej på scenen..
Skrick hördes från fans. Eric Skrattade lite och sa: Jag hade tänkt att jag skulle göra det i dag med..
Alla började skricka.. Han sjöng och sedan såg man att han hoppade ner från scenen och gick vid stacketet.
Mitt Hjärta dunkade tänk om han valde mig! Han stannade mittemot mig! Han tog tag i min arm!
Mitt hjärta stannade.. Jag skreck inom mig när Vakterna kom med en stege och lyfte över mig.
Jag visste inte vad jag skulle säga hela mitt hjärta skreck av lycka. Jag följde med eric upp på scenen.
Han kollade rakt in i mina ögon.. Dom nöt bruna ögonen kollade bara på mig när jag gick på scenen mot honom.
Jag möte honom med att jag fick en kram. Inte en hård kram utan en mjuk.
Han frågade mig vad jag heter Jag svarade Sanna i hans öra. han sa tillbacka i mitt fint namn Sanna.
Jag blev varm i hela kroppen. Vi satt på en trapp och han sjöng det sista verserna i låten. sedan fick jag en T-shirt och en skiva.. Han kramade mig en sista gång och såg i mina ögon hela tiden.
Konserten var slut och jag gick mot utgången.
Plötsligt kände jag att jag blev ner puttad av någon och en hand kom över mina ögon...

ÅÅÅ NEJ! Vad kommer hända nu!!
det får vi se.

Sorry att det har dragit ut på tiden med detta kapitel! Det har varit så mycket jusst nu så jag inte hunit!
Men det kommer ett i morgon! Om jag inte har något som krockar!

Kram

Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: