ericsaadestories

Timeless Kapitel 2

Kategori: Allmänt

Vänta här nu det står något mer längst ner på pappret.....
_________________________________________________________________________________________________



Jag läste vad som stod på lappen... det stod
Gumman vi har en liten present
åt dig från oss!
Kolla uppe på ditt rum på
skrivbordet!

Jag kastade i från mig lappen och sprang upp på mitt rum! Mitt hjärta dunkade av iver!!
När jag var inne på mitt rum såg jag ett kuvert på mitt skrivbord med en fin handstil stod det
''SANNA'' Jag öppnade försiktigt så inget skulle gå sönder..
Mitt hjärta stannade.. såg jag i syne eller var det sant...
Det var en biljett till Eric Saades konsert MADE OF POP på Gröna Lund.
Jag skreck av lycka!! Konserten var i Morgon...
Hur skulle jag kunna sova i natt tänkte jag?!
Jag ringde till pappa efter tre singnaler svarade en röst jag kände igen- Hej det är Crister..
Jag svarade- tack tack tack tack pappa!!!
Pappa skrattade i andra endan och svarade- Jaha du har sett lappen och biljetterna..
Jag svarade- Ja pappa det är klart annars skulle jag inte ringa.
Vi pratade ganska länge pappa och jag..
När jag hade prata klart loggade jag in på Facebook och skrev ''I am Lucky to day''
Jag loggade ut och gick ner för att kolla efter någon mat i kylskåpet..
Jag öppnade kylen och kollade.. Vad skulle jag äta.... hm..
Det fick bli Nutella och Cola....
Jag tog nutella burken och Colan och gick och satte mig vid TVn...
Jag zappade mellan karnalena... Jag stannade på Kanal 6.. ÅÅÅÅ Skrubs...
1 Timme Senare


Pappa hade kommit hem vi hade spelat WordFeud... Nu låg ja i min säng och försöckte sommna..
Jag längtade tills i morgon då var det Eric Saade Konserten....
Nästa Morgon!

Jag vaknade av solens stålar i mitt rum..
Jag gick upp för jag skulle Dusha..
På vägen till badrummet såg jag mig i spegeln...
Jag hade rufsigt hår och såg blek ut utan smink... Jag ser ut som ett monster........
Några minuter senare var jag i mitt rum.. och valde kläder in för konserten....
Det fick bli ett vit linne jeans shorts och en skinnjacka uppe på..
______________________________________________________________________________________________

Fortsättningen Kommer i morgon!!!!!

Jag lovar!!!

Kram

Anna :o)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: