ericsaadestories

Timeless Kapitel 1

Kategori: Allmänt

Jag satt vid frukost bordet.
Ny vaken.. Jag kollade ut på den fina solen som sken Jag frågade mamma- Kan inte du och jag gå ut och jogga mamma?!
Mamma svarade lite stressad- Nej gumman jag ska ju på konferens med jobbet.
Jag svarade- Men snälla mamma det går fort!?
Mamma svarade- Nej är ett nej! Jag suckade det var typiskt föräldrar har alldrig tid..
Jag åt de sista av frukosten och gick upp på mitt rum.. Mitt rum var ganska litet och mysigt..
Jag tog upp mig mobiltelefon på displayen stog det 3 Missade Samtal.
Jag kollade vem som hade ringt..
hm... ett nummer jag inte kännde igen..
Jag klickade ner dom tre samtalen och la i från mig telefonen igen... Jag bytte om till jogging kläderna och sprang ner för trappan. Jag ropade- Hej då jag går ut och joggar! Jag stängde dörren och började springa!
1 Timme Senare

Jag kom hem och kasta av mig skorna i halen. Jag gick in i köket för att dricka vatten. Det satt en lapp på kylskåpet där stod det
Hej Gumman!
Jag har åkt till konferensen nu.
Pappa har åkt till jobbet.
Hör av mig i kväll
Puss
Mamma

Jag kände tårarna bränna. Fick inte ens säga hej då till mamma!
Vänta här nu det står något mer längst ner på pappret...
_______________________________________________________________________________________________
Det var starten på TIMELESS!! Nästa kapitel kommer i Morgon!! KRAM KRAM
Eric Saade Stories!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: